Error report at BMC

It is important that everyone takes responsibility and report a problem/error that they discover in Campus, so that we can correct the cause of the problem.
 

  • Akademiska Hus - faults on fixed installations. eg plumbing and electronics
  • Campus Management / Technical Support - faults on loose furniture, flashing fluorescent lamps etc
  • CENTRAL IT  (UIT) - IT problems such as printing, email, telephony services, signing in, internet connection, etc.

Service advice /error report - Campus Management

  • Faults in loose furnishings and equipment (furniture, flashing fluorescent lamps, lab equipment) are reported directly to the unit for Technical Support  teknisktstod@bmc.uu.se

  • Fume hood error report are reported to dragskap@bmc.uu.se
  • AV-Support are reported to av-support-bmc@uu.se
  • You can find contact information to other service units at Campus here 

ERROR REPORT
  • What kind of error
  • What grade of hurry 
  • Room/Place
  • Your name 
  • Phone number 

Error report to Akademiska Hus

Fel på fasta installationer (avlopp,el,hiss,kyla,värme, fast köksutrustning, brandsläckningssystem, nödutrymningsskyltar) görs via Akademiska hus webbformulär
 



Ladda ned Akademiska Hus app "Mitt Campus" 

Med appen kan du enkelt kan hitta kontaktuppgifter, skapa och följa din felanmälan. Du kan också ta del av nyheter och annan praktisk information om campus och byggnader där du befinner sig. Appen är gratis och finns för både Iphone och Android-mobiler.

 

Universitetsgemensam IT (UIT)

UIT arbetar med gemensam ärendehantering för att se till att du får hjälp så snabbt som möjligt och fördelar frågor och arbete inom avdelningen.

Behöver du stöd och hjälp med IT-frågor 

Last modified: 2022-02-07